父の日フェア開催♪We held a Father's Day Fair!

UENです。
I'm UEN.

父の日フェア開催しました*^^*
We have fair held Father's Day.(^∇^)


最初にKei&Kしようってなったとき、こういった季節のイベントとかの特集ページを作るつもりでいたのですが、立ち上げ準備が丁度娘の受験シーズンと重なっていたため、そこまで手を回せないままのスタートだったんですよね^^;
ということで、やっと特集ページ作成できました♪
From the time we were talking about trying to make the first Kei&K, wanted to make a Special edition page in our site.However, since the daughter exam season and site creation period of overlap, it did not make up there.
We were able to create a special edition page now♪ヾ(o´∀`o)ノ

他にもzazzleにある私たちのショップには、沢山父の日のプレゼント向け商品があります。
Our shop in other zazzle also, there is a gift for the goods of many Father's Day.

by 4_seasons_from_kei


by S_collector

なお、zazzleはアメリカの会社なので、商品もアメリカからの発送になります。日本からの注文ですと発注からお届けまでに約2週間くらいかかります。ご了承ください。

素敵なアイテムでお父さんを喜ばせてあげてくださいね*^^*
Let's delight dad with a nice item. p(*^-^*)q
スポンサーサイト
[ 2016/05/24 14:36 ] News | TB(-) | CM(0)
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する